Delite to stran z drugimi!Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Pin on Pinterest1Email this to someone

Prosti misli po mislih

Ste ujeti na milost in nemilost vaših misli? Ali hitite skozi svoje misli dan za dnem in se utapljate v mentalnem šumu? Imate občutek, da se od lastnih misli ne morete spočiti? 

je vaša glava ves čas polna misli?

Vam v glavo prihajajo vedno iste misli, ko premlevate o situacijah za katere ni rešitev? Če je vaš odgovor pritrdilen na katerokoli izmed zgornjih vprašanj, potem se ne čudite, zakaj ne najdete notranjega miru.

Friedrich Nietzsche: »misel pride, ko to ona hoče in ne ko to hočem jaz.«

Morda si želite, da bi lahko te misli popolnoma ustavili, vendar bolj kot boste poskušali to storiti, hitreje bodo te misli spet prišle. Resnica je, da tako kot ne morete imeti čaja brez čajnih listov, ne morete imeti uma brez misli. Misli so naravni pojav energije našega uma, ne moremo jih ustaviti pred tem da bi prišle, takšno početje je vedno kontraproduktivno. Lahko pa se naučimo, kako delovati z našimi mislimi, da nas ne spravijo ob živce.

Trik se skriva v tem, da pustite mislim da pridejo. Vidite jih takšne kot so, so le misli in jih nato spustite. Kar nam zares povzroča probleme, je to, da misli ne spustimo, da pridejo in gredo, ampak o teh mislih začnemo misliti. Izmišljujemo si zgodbe o teh mislih, jih razburkamo in to pripelje do notranjega nemira.

Prva misel, ki pride ni nikoli problem. Razmišljanje o tej misli je tisto, ki vodi v spiralo nemira. Naučiti se moramo biti prosti misli po mislih.

Kako to dosežemo? Tako, da prakticiramo meditacijo vsak dan.

Sedite pokončno, vendar sproščeno in počakajte, da pride misel. Včasih že samo čakanje na misel, prežene misli in takrat najdemo nekaj trenutkov mentalne tišine. To je že velik dosežek, pa vseeno prej ali slej misel pride. To misel samo opazujete in ji pustite da gre. Kot bi gledali, kako list počasi pada proti tlom ali kako se oblak na nebu počasi razblini v nič. In če se zgodi, da se znajdete, da razmišljate o tej misli in to se na začetku pogosto tudi zgodi, se spomnite, da trenirate biti prosti misli po mislih in se ponovno vrnite preprostemu opazovanju misli.

Ko ste prosti misli po mislih, ste polno prisotni, ozemljeni v temu trenutku tukaj in zdaj, in to je zelo prijeten kraj. Ko greste skozi vsakodnevna opravila, se večkrat spomnite, da ste opazovalec svojih misli. Že samo to je lahko dovolj, da prekinete avtomatiziran pretok misli v vaši glavi. Zapomnite si, da ne poskušate ustaviti misli, ste le opazovalec, ki ne stoji v reki vaših misli temveč stoji na bregu. Ko boste to vajo redno prakticirali, boste opazili, da je vedno več lukenj v vaših glavi, ko ni nobene misli, ste le vi in vaša pozornost, vaš pravi jaz. To je mir in spokojnost, to kar iščejo vsi.

Delite to stran z drugimi!Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Pin on Pinterest1Email this to someone
0 Comments

Imate dodatno vprašanje glede člankov, urnika vadbe, vsebine ali pa želite le deliti svoje mnenje ali osebne izkušnje? Pustite na strani vaše sporočilo! (Da bo stran bolj interaktivna, je komentiranje zaželeno!)

Have your say!

Trgovina - Izdelki za zdravje Magnetni izdelki iz turmalinabakrena zapestnicaBrainwave avdio-terapijaturmalin nogavicemandala obesek in verizicanapihliva zračna opornicaakupresurni prstan iz napestnicagignong masažna metlicabakrene nogavice baner

Sledite nam tudi na Facebooku